Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2008 12:34 - " КАК ДА ПОБЕЖДАВАМЕ КОНКУРЕНЦИЯТА " - 10
Автор: dancoo Категория: Бизнес   
Прочетен: 1189 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.10.2008 11:06


            КАК  ДА ОТКРИВАМЕ НОВИ КЛИЕНТИ                     Бизнес винаги има, независимо от рецесията . Само трябва да го открием. Първи !!! Не е толкова , колкото имаше навремето, но има ! Сега наис­тина по-трудно се намира пролука, а и породените от това нега­тивни чувства на дилъри и продавачи представят условията непре­одолимо сложни. Те не искат да търсят. На тях не им харесва тази дейност.

Истината е, че повечето продавачи и посредници търсят кли­ентите си, когато е ТОПЛО И СЛЪНЧЕВО. На тях не им се занимава с тази работа, когато е  ТЪМНО И СТУДЕНО .

При такива настроения на "предния фронт" нищо чудно, че много предприятия и фирми фалират.

     А търсенето на нови клиенти е толкова лесно! Ако имате нюх, естествено. Цялата магия се определя от следното — дали изпитвате удоволствие от играта тип  "Шерлок Холмс" — това е всичко!

     Добрите детективи имат успехи, защото са любопитни и наб­людателни; имат си  Методи  и най-вече — ЦЕЛ !!!  

     Добрите ПРОДАВАЧИ намират новите клиенти, защото са лю­бопитни, наблюдателни; имат си метод и цел, която искат даже да надминат! Задачата е да се спечелят повече  сделки  за сметка на кон­куренцията.

    Методът е възможно най-прост. Трябва да се установят някол­ко неща и те са следните:

      Къде да отидеш?

      С кого да се срещнеш?

      Какво да направиш и какво да кажеш?

От познанията, които продавачите натрупват , ползата е голяма зашото те развиват инстинкт , който мигновено дава решения­та на горните задачи преди още да са започнали работа по тях. Те предварително знаят кои хора и в кой бизнес е най-вероятно да проявят интерес. Много преди новаците, ТЕ знаят откъде се тръгва, как се тръгва и къде трябва да се стигне. Най-важната информа­ция, с която разполагат обаче е  в  намиране на причината за ПЪРВОТО обаждане или посещение.

Ето това е всичко, свързано с предварителните проучвания . Работата не се състои само в намирането на потенциалния купу­вач и откриване името на най-важния — онзи, който ще вземе ре­шението. Въпросът е да се открие ПОВОД за обаждането, за пред­ложението. Този повод трябва да е онази информация, която ще ви подскаже, че той има нужда от продукта или услугата, която сте готови да му предложите. Когато откриете "ТОВА ", "за­подозреният" се превръща в клиент и  вече знаете какво да кажете по телефона. А знаете ли какво се казва, когато се видите за първи път лице в лице ? И в ДВАТА СЛУЧАЯ едно и също ! Вие сте предложили само ВЪЗМОЖНОСТТА вашият "заподозрян" да има нужда от услугите ви . И то в една специфична област. А тази възможност трябва да из­глежда достатъчно вероятна, че вашият клиент да си помисли: "За­що не му дам на този десет минути и да видя какво толкова има да каже?!"

    Това трябва да е Вашата ЦЕЛ — ни повече, ни по-малко!

   Първото обаждане би звучало примерно така :  

   - Много искам да съм  ви полезен , като малко ми помогнете . Аз продавам  козметика и се надявам да продам известно количество и на Вашата фирма , но ми липсва информация , като : С какъв тип козметика търгувате  и от каква се нуждаете , с кого трябва да разговарям за да предложа изключително изгодна оферта .

  Ако искате да откриете НОВИ  КЛИЕНТИ , преди конкурeнцията Ви , просто трябва да сте  по-добър „детектив”-продавач .

  В  ПАЗАРА НА КУПУВАЧИТЕ , СЕ ТЪРСИ  БИЗНЕС , КОЙТО СЕ  РАЗВИВА , РАЗШИРЯВА И  ПРИВЛИЧА  ХОРАТА .  



Тагове:   как,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dancoo
Категория: Бизнес
Прочетен: 123718
Постинги: 27
Коментари: 25
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930